We hebben geen uitgeschreven juridisch document met voorwaarden waaraan jij je als klant dient te houden als je met ons zaken doet.
Iedere situatie is anders, we leveren maatwerk per auto en per klant.
We verwachten van onszelf dat we jou en je auto met:
Beschaving, Aandacht en Respect behandelen.
En we hopen vurig dat jij dat naar ons ook doet.
Dan komen we nooit in problemen met elkaar die niet met een goed gesprek opgelost kunnen worden.
Ervaring leert ons dat we toch een paar dingen echt moeten benadrukken:
Je kan nooit alles voorspellen. De staat van je auto, onze persoonlijke situatie en wetgeving zijn bepalend voor hoe we het werk uitvoeren.
We spreken daarom nooit vooraf een harde prijs of afleveringsdatum af; alle getallen en termijnen die we noemen zijn indicaties en exclusief BTW.
De factuur moet uiteraard betaald worden, vooraf of bij aflevering per pin of directe overboeking. Je krijgt je auto pas weer mee als de factuur betaald is, tenzij we daar uitdrukkelijk andere afspraken over gemaakt hebben.
Tijdens het uitvoeren van het werk houden we je op de hoogte en beslissen we samen of eventueel extra werk uitgevoerd kan worden. De tijd die nodig is om het werk naar onze kwaliteitsstandaard te kunnen doen, is de tijd die we er voor willen nemen.
Geef je ons een opdracht, dan ben je met het bovenstaande akkoord.